lauantai 19. tammikuuta 2013

tid och rum existerar icke

Täältä metsästä mihinkään juhliin jaksa lähteä, mutta kaksi viikkoa niin sitten lähden toisaalle. tänään ois pitänyt pakata mutta ehkä sitten vaan heittelen kaiken laatikoihin. en voi yh tään käsittää, defenssiivinen aikaansaamattomuus
Oon ollut aika stressaantunut kasvoihin nousee punaisia läiskiä harkitsen jälleen kerran akupunktiota täti toi muuttolaatikoita ja sanoi että tulisi vain mennä reippaalle kävelylle
   Kun äiti oli tämän ikäinen se muutti yhteen nykyisen tärkeänystävän isän kanssa.(melkein siskoja siis, kesällä käveltiin aamuyöllä keskustasta kallioon ja syötiin eväitä hakaniemenrannassa) ja oli niin jännittynyt että poltti mentholsavukkeita. oon miettinyt sitä, hullua itse oon vielä aivan lasisermien takana ei tulisi mieleenkään sitoutua edes kissaan. tai ehkä juuri siihen
Kummallisia eläviä unia, viikko sitten aamuyöllä jossain rem-unen vaiheissa olin yksin italiassa juuri semmoinen oikea vähän kultainen valo ja miellyttävä lämpötila, olin ihan yksin keskellä ihmisiä ja suojatiellä joku nainen nojasi kädellä olkapäihin
Jokin toinen yö olin jossain vanhassa suuressa talossa ja saatoin isoäidin huoneeseensa seinillä oli turkoosia maalia. Oli pakko soittaa isoäidille oikeasti oonhan taikauskoinen. Tuntuu että se ei jaksa enää tavoittaa, vaikka ehkä vielä kykenisi. sitten annan olla
Oon tosi mieltynyt ewa frölingiin aloin miltei itkeä kun se kertoi äsken telkkarissa kuinka psykiatrisella osastolla suomalainen sairaanhoitaja oli maalannut sille ennen lähtöään taulun. Ja meillä on aika samanlaiset hallitsevat kulmakarvat



pitäisi tehdä sata asiaa, ainakin pistää kirje kohti englantia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sasse